Розвиток творчих здібностей ліцеїстів на уроках історії
Для розвитку творчих здібностей ліцеїстів важливо створити сприятливе, безпечне серидовище, де учень може вільно виражати себе. Ефективним є проєктне та особисто-зорієнтоване навчання, використання інтерактичних технологій, проблемні та пошукові методи, а також творчі завдання, що стимулюють мислення та пошук рішень. Важливим є позитивне ставлення вчителя до нестандартних ідей та заоохочення учнів до актичної участі у спільній діяльності.
На мою думку, розвивати творчі здібності можна по-різному. Окремі ліцеїсти (обдаровані) переважно самостійно тренують свої задатки, щоб розвинути їх у здібності, щоб вони стали творчими. Але для розвитку творчих здібностей більшості учнів важливою є саме роль учителя. Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від просто до складного, створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти історичні закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися.
У своїй педагогічні практиці я апробовую такі способи формування інтересу ліцеїстів до предмету:
Коментарі
Дописати коментар