Проблеми і особливості роботи вчителів щодо підготовки до ЗНО/НМТ під час уроків історії, додаткових занять і консультацій, шляхи підвищення результатів



            

Мета: надання практичних рекомендацій успішного складання ліцеїстами ЗНО/НМТ.

Форми додаткових занять: 

1) Лекції;
2) диспути;
3) робота в групах;
4) заняття з використанням ігрових технологій;
5) групове та індивідуальне тестування.

Етапи тестових технологій:

1) Теоретична й практична підготовка ліцеїтів до проведення тестування;
2) Організація тестування;
3) Аналіз і корекція результатів.

У процесі підготовки до ЗНО/НМТ ліцеїсти повинні досягнути таких знань та вмінь:

1) вказувати історичні дати, хронологічні межі, періоди важливих подій і процесів;
2) визначати хронологічні межі соціально-економічних і політичних подій, їх послідовність і синхронність;
3) локалізувати історико-географічні об'єкти та історичні факти на карті;
4) розпізнавати та зазначати хід, зовнішні ознаки подій, пам'ятки культури різних епох;
5) характеризувати істотні риси, етапи, діяльність видатних історичних постатей;
6) встановлювати відповідальність між одиночними фактами і типовими загальними явищами;
7) розпізнавати найдавніші історико-культурні пам'ятки, описувати їх;
8) визначати значення найважливіших подій і явищ, оцінювати їхнє значення;
9) давати визначення історичних понять і термінів, пояснювати їх і доречно вживати;
10) працювати з історичними документами різного змісту.

На замітку ліцеїстам:

! Не має питань і завдань характерних для ЗНО/НМТ. Є наука історія;
! Отримати хороші результати на ЗНО/НМТ, але для цього треба готуватися;
! Пам'ятайте: задача ЗНО/НМТ - це не покарання, а стимул до саморозвитку;
! Займайтеся самопереконання, повторюйте про себе: "Я знаю багато, я спокійний, я впевнений, я розумний і т.д., я напишу добре тестування". 


Коментарі

Популярні публікації